måndag 26 september 2011

I regnbågens alla färger...

Japp, så snygg är jag nu. Jag trodde ju att blåmärkena var ganska illa häromdagen när jag tog fotot här, men vad visste jag? Nu skiftar jag i regnbågens alla färger, men med en stark betoning på mörklila. Tjusigt. Och ont gör det fortfarande. På sjukhuset sa det att man kunde ta Voltaren och Panodil i några dagar efter operationen och sen skulle man må bra. I beg to differ. Jag har fortfarande svårt att ställa mig upp eftersom min stackars blåslagna mage gör ont. Så jag försöker planera lite, ska jag upp och göra något så håller jag mig uppe ett tag och gör allt möjligt på en gång så att jag slipper krångla med att resa mig upp flera gånger. Å andra sidan kan man ju säga att smärtan gör det enklare att hålla sig till instruktionerna att inte försöka bli gravid på två månader. Det är mycket svårt att föreställa sig att ha sex i det här skicket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar