fredag 2 december 2011

Helg!

Äntligen fredag! Och vi ska resa bort i helgen på en mysig weekend med några kompisar, så eventuella tankar på graviditet kommer inte bli prioriterat. Och termometern lämnar jag hemma. Jag har testat förr att tempa när jag sover borta och det blir aldrig bra. Annan säng, annat täcke och kanske man vaknar vi en annan tid. D.v.s. det blir fel hur man än gör. Vore jag nära ägglossning hade jag väl pliktskyldigast tagit tempen, men nu, nej.

För att ändå analysera min kurva lite kan man väl dra slutsatsen att jag har ovanligt låga tempar den här månaden. Jag har visserligen inte känt mig särskilt varm när jag vaknat heller, men om det beror på att det blivit kallare i vår lägenhet eller om JAG är kallare vet jag inte. Att jag inte haft ont i brösten efter ägglossning sen efter senaste missfallet är också skumt. Men jag är nästan 100% säker på att jag haft ägglossning. Har jag rebootat systemet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar