måndag 19 december 2011

Men ser man på...

En liten uppdatering från mig, long overdue, jag vet! Jag har haft problem med datorn, men nu är den igång igen och ingenting känns som vanligt för jag har bytt operativsystem, men, men...

Den här månaden kom jag ihåg att slå på Maskinen och idag på cykeldag 11 har jag minsann fått "high" på skärmen. Vi SMEP:ar på efter bästa förmåga, men frågan är om jag hinner ha ägglossning innan vi åker till svärföräldrarna i jul? Jag har nollställt Maskinen den här cykeln för den var ju helt ute och cyklade (haha) förra månaden, antagligen p.g.a. graviditeten i september. Men jag ser ju redan en förbättring, jag har aldrig fått "high" innan "peak" utom i graviditetscykeln senast då,vi får hoppas att det är ett bra tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar