tisdag 20 december 2011

Lite senil eller bara ointresserad?

Det verkar som att jag har tappat intresset lite för att hålla koll på vad exakt min kropp sysslar med nuförtiden, för jag har extremt svårt för att komma ihåg Maskinen! I morse glömde jag bort den helt så jag fick ta ett stackars test senare (men då kan man ju inte analysera den i monitorn) och analysera det manuellt. Det såg ungefär ut som gårdagens test så jag gissar att det fortfarande skulle bli "high" om jag testat i tid och lyckats komma ihåg att sätta in den i Maskinen. Den översta stickan är från igår och den undre från idag.

Beträffande mitt ointresse, så beror det nog mest på att jag känner mig uppgiven. Det känns som att vi försökt så länge utan att ha fått någonting för det utom smärta och sorg. Det känns värdelöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar