onsdag 26 oktober 2011

Lite trista stickor




Ja så här tråkiga ser mina stickor ut just nu. Inget särskilt alls. Inte för att jag är så ledsen för det, det är jättetidigt än så jag väntar mig varken "high" eller "peak" på Maskinen, men det känns surt att ens slösa på stickor i det här läget. MEN, vi har börjat SMEP:a igen! Varannan dag fram tills positivt ägglossningstest (eller peak på Maskinen i mitt fall då) och då varje dag i tre dagar. Mannen är mycket nöjd. Jag tycker nog överhuvudtaget att det är en smart strategi, man känner sig säker på att man har försökt så bra man bara kan, men utan att slita ut sig fullständigt. Det ska väl påpekas att det är en fördel att ha en man som jobbar bra under press, alla män ser ju inte ett positivt ägglossningstest som ett direkt afrodisiakum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar