måndag 31 oktober 2011

Något är på gång

Efter en jättekul helg med massor av aktiviteter (ja det där med vilan gick åt skogen) är det nästan skönt med en helt vanlig måndag. Och ägglossningen är i antågande! Igår tyckte jag mig ha ett positivt ägglossningstest (eller näst intill) och min monitor visade "high" så något är på gång. Jag tar ett nytt ägglossningstest i eftermiddag för att se hur det utvecklar sig...

Annars så jobbar jag igen på att bli en mer hälsosam människa! Jag har kommit igång med träningen igen nu när jag har återhämtat mig från operationen och försöker äta hälsosamt (återigen, den här helgen kanske inte var helt ok ur hälsosynpunkt, men, men...). Till helgen är det dags för mig och mannen att åka på spa för lite välbehövlig vila, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar