fredag 20 juli 2012

Sömnlös

Här ligger jag mitt i natten och kan inte sova och det är inte första natten! Varje natt måste jag upp och kissa och sen dröjer det timmar innan jag kan sova igen...idag är jag 6+3 veckor och för två dagar sedan slog illamåendet till och igår premiärkräktes jag. Jag var stolt kräkfri sedan 2002, men inte nu längre. Oron finns kvar, men just nu har jag fullt upp med att må illa så den skjuts lite åt sidan. Alltid något positivt med illamående alltså.
Carlanderska har bokat in oss på ett första ultraljud om två veckor, jag är redan nervös. Jag hoppas så att det är en liten där inne!
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stackare!
    Jag har också spyfobi men har så att säga 'bearbetat' den en smula sista månaderna :) Den är långt ifrån över och vissa dagar värre än innan - just för att man vet vad som väntar. Men spy är trots allt bättre än illamående :)

    Kram!

    SvaraRadera