lördag 5 maj 2012

Ruvardag 6 livmoderknip

I går kväll och i natt hade jag riktig mensvärk, aj! Nu känns det inte så mycket längre. Man kan ju alltid hoppas att något av det är ett positivt tecken, men efter två års försök att bli gravid (och två graviditeter) vet jag att mina känningar inte säger någonting...Brösten gör lite småont, men det har de gjort hela tiden. Och så har jag ont i halsen. Men i stort känner jag mig ungefär som vanligt, jag kan verkligen inte ens gissa om det här har gått vägen eller inte. Trist, eller hur? Ja, ja...en vecka kvar till testdagen,och förvirringen lär inte minska tills dess.


2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas :)
    Samma ruvardag för oss..

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas! Jag känner mig verkligen inte gravid, men vad vet jag egentligen?

    SvaraRadera