onsdag 2 november 2011

Analays av stickorna...

Det finns ju flera fel med det här. Nr 1. Man ska inte analysera stickorna, det ska Maskinen göra. Nr 2. stickorna är dessutom gamla och intorkade. MEN, det hindrar inte mig...

Den översta stickan är från idag och sen kommer den från igår etc.,etc...Idag är strecket för LH knappt synbart och östrogen-strecket jättemörkt (dvs östrogen-halten är låg), solklar "efter-ägglossningssticka". Igår var båda strecken ungefär lika starka, normalt en "peak"-sticka för mig. Men inte då, Maskinen har bestämt sig för att bara ge mig "high". Jag tror jag kan konstatera att ägglossningen är över. Får jag en hög temperatur i morgon är jag helt säker, men jag är 99% säker redan nu.

Jättedålig bild, jag vet! Ska försöka börja ta bilder med min kamera istället för med mobilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar