torsdag 3 november 2011

Utvärdering efter 1 månad

Japp nu har det ju gått en månad sen jag började använda Cicatrix, så dags för en första utvärdering. För en månad sen såg mitt ärr ut så här (jag orkar inte visa alla ärren, så vi kör på ett):
Nu ser ärret ut så här:
Den största förändringen än så länge är väl att ärren efter stygnen har försvunnit och blåmärkena har bleknat, så det är ett rött smalt ärr och inte något skumt Frankenstein-ärr längre. Det här kan ju till stor del bero på att det läker helt normalt. Jag skulle säga att för att vara bara 6 veckor sen operationen ser ärret bra ut, men svårt att säga om Cicatrix har gjort någon skillnad än. Ny utvärdering om en månad!

Om jag ska återgå till bloggens huvudsyfte, d.v.s. bebisverkstaden, så hade jag en liten temphöjning i morse så jag har ganska säkert haft ägglossning. I precis lagom tid beslutade sig också Maskinen för att behöva nya batterier så jag tänker inte använda fler stickor den här månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar