tisdag 22 november 2011

I väntan på nåt bättre

Eller i väntan på ägglossning kanske. Cykeldag 11 idag och lite av en mellanperiod i menscykeln. Inte riktigt dags för ägglossning än, men väldigt snart. Jag har en bra känsla den här månaden, det betyder ju antagligen absolut ingenting, men ändå en bra känsla. Den bra känslan kan ju bero på att min favorit-spådam (ja., ja, jag är lite töntig, men det är ju kul!) gav en prognos på november-december för ny graviditet. Hon prickade ju faktiskt rätt förra gången. I förvirringen kring allt som hände då så glömde jag ju uppdatera er om just det.  Eftersom jag förra gången för säkerhets skull frågade två så gjorde jag det nu också, men till skillnad från förra gången är de inte överens. En säger november-december (nu!) och den andra maj (hmppf, sååå långt bort). Och eftersom man kan välja fritt vad man tror på så kör jag på den som gissade tidigast eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar