söndag 6 november 2011

Utvilad

Mmmm, jag är så utvilad att jag nästan är i koma! Varma bad, ångbastu, ansiktsbehandling, kroppsinpackning och massage har gjort mig så avslappnad jag bara kan bli...

Fertility Friend har gett mig "crosshairs" som bekräftar att jag hade ägglossning i sådär onsdags vilket jag är beredd att hålla med om. Eller kanske i tisdags, jag är inte så övertygad om att tempen stiger precis direkt efter ägglossning. Om man kollar FF:s forum kan man lätt bli lite mörkrädd, många av de tjejer som tempar tror så blint på tempning och de "sanningar" man får från andra damer där att de blir helt galna. Jag tror tempning säger EN sak. Om man har haft ägglossning eller ej. Vare sig mer eller mindre än så. Vad som händer med tempen efter konstaterad ägglossning kan betyda absolut ingenting. De finns många (speciellt de som inte försökt så länge) som driver sig själva till vansinne genom att leta efter "dippar" i temperatur, spottings på vissa dagar och temphöjningar. Jag tror att det är ren bullshit! På mina preggo-kurvor har tempen hållit sig hög, men det är också det enda som synts på kurvan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar