fredag 18 november 2011

Dags för SMEP!

Japp, dags för SMEP igen!  Det kommer knappast bli perfekt timing den här månaden med tanke på att mannen åker bort, men vi ska göra vårt bästa, med lite tur har jag kanske inte ägglossning förrän han kommer hem igen. Eller kanske innan han åker.Om det är något jag lärt mig under de snart två år jag försökt bli gravid är det att min menscykel inte är så regelbunden som jag trodde.

Jag hade tänkt att jag skulle sluta med kaffe igen den här månaden, men hittills har det gått sådär ärligt talat...Det finns ju studier som visar på att kaffe minskar fertiliteten, men jag vet inte? Jag tror en hel del av det är väldigt överdrivet. I Sverige dricker vi ju mycket kaffe och är inte så extrema i råden kring kaffe och graviditet och det brukar ju gå lika bra här som i andra länder eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar