lördag 14 april 2012

Kylskåpet fullt av sprutor

Igår hämtade jag ut mina mediciner så nu väntar jag bara på att mensen ska sätta igång för fullt så att jag kan göra ett ultraljud. Om den där jäkla blodblobben har försvunnit eller åtminstone blivit mindre så får jag börja med sprutorna om några dagar. Det jag har i kylskåpet ju nu är alltså:
  • Gonal-F (dos 200)
  • Orgalutran (dos 0,25)
  • Ovitrelle
  • Crinone
Om allt går som det ska nu får jag börja med Gonal-F om kanske 2-3 dagar (jag borde få mens i morgon eller på måndag), börja med Orgalutran på sprutdag 5 och har ägguttag på sprutdag 12 (om två veckor ungefär).

Jag har fått spottings i precis vanlig tid idag så jag hoppas mensen kommer för fullt i morgon så att jag kan ringa och boka en ultraljudstid. Aldrig har jag väl väntat på min mens som nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar