tisdag 17 april 2012

Sprutstart igår (!!)

Här går det undan! Igår var jag på ultraljud för att kolla om cystan (aka blobben) hade försvunnit. Det hade den, så redan igår kväll blev det sprutstart! En liten komplikation uppstod (så klart, vad hade jag väntat mig?), jag hade fått sprutor med Gonal-f som inte går att ställa in på 200 IE utan bara 187,5 eller 225. Torbjörn på Carlanderska bestämde att i stället för att hämta ut nya sprutor så får jag ta 225. Jag hoppas jag inte blir överstimulerad...låter det inte mycket med 225? Själva stickandet gick bra, det blödde lite men det är väl svårt att undvika när man sticker sig med en nål.

På lördag är det dags för ultraljud igen och planerat ägguttag blir den 27 april (jättesnart!).






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar