onsdag 11 april 2012

Tillbaka till den nervösa väntan

Nu är vi hemma igen efter vår semester i Paris. Det var underbart! Precis vad vi behövde innan vi ger oss in i IVF-cirkusen. I morgon ska jag gå till apoteket för att hämta ut mina mediciner, jag är inte helt säker på att vi får börja med sprutorna nästa vecka, men det känns säkrast att ta ut dem nu i alla fall.

Mensen känns lite som att den är på ingång. Jag har ont i brösten och det drar lite i magen som det brukar göra innan jag får spottings. Och jag har aldrig längtat efter mensen så mycket som den här månaden! Jag försöker vara realistisk med både det faktum att vi kanske inte får börja den här månaden och att chanserna till graviditet per IVF-försök är ca 40%, men man kan ju inte hjälpa att man hoppas.

Men, peppar,peppar, om allt ser bra ut på ultraljudet när jag får mens så är det snart dags! Yay!

Bjuder på en liten "happy dance" för det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar