söndag 15 april 2012

Mens!

Jepp, idag är mensen här och jag har ringt Carlanderska! Jag kom bara till en telefonsvarare där man fick trycka sig fram till att få en telefontid i morgon klockan 8, jag hoppas verkligen att jag ringde rätt? Jag måste ju fortfarande göra ett ultraljud innan vi vet om jag får börja med sprutorna så förhoppningsvis blir det i morgon eller på tisdag. Och kanske sprutstart på tisdag då! Det verkar ju som att det inte spelar någon större roll om man börjar på cykeldag 2 eller 3 med sprutorna så jag hoppas lite på att det blir på tisdag. För i morgon är det vår bröllopsdag! Och ett litet glas vin innan vi sätter igång hade ju faktiskt varit trevligt. Från sprutstart avstår jag från alkohol (så klart) och koffein (lite jobbigare).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar