torsdag 5 januari 2012

Lite klent?

Ja alltså vad är det här för mes-mens? Om man nu inte är gravid så kan väl kroppen vara så snäll och ta tag i det ordentligt så att man kan gå vidare? Eller inte det nej. Nej här mesas det på utan några ordentliga resultat. Vaknade i morse med mensvärk och förberedde mig på ordentlig blödning, men nej...

topp från hm.com
jacka från hm.com
byxor från hm.com

Jag känner mig ganska irriterad på min kropp just nu. Den vill liksom inte samarbeta. Så i sann nyårsanda har jag tänkt ta tag i träningen igen. Igår shoppades det nya träningskläder. Inget får mig så träningssugen som nya träningskläder (eller snarare är nya träningskläder det ENDA som kan ge min lata kropp ett sug efter att röra mig mot gymmet 200 meter hemifrån).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar