fredag 6 januari 2012

Nu så

Nu är mensen här på riktigt. Det känns ärligt talat bra, för jag hade ju redan förstått att jag inte var gravid, så att småblöda i flera dagar kändes verkligen meningslöst. Nya tag!

Så vad är planen denna sista månad innan vi går vidare med mer hjälp? Den är väl ungefär så här:
  • Fortsätta med Agnus Castus (jag har ju trots allt blivit gravid med det en gång och min pms har minskar rejält, alltid nåt)
  • Träna! Träning är bra för hormonerna i lagom dos.
  • Mindre alkohol. Inte så att jag dricker så mycket annars, men i december tycker jag det blev väl mycket glögg och vin i samband med jul.
  • Kaffet....aj, aj, aj. Jag älskar ju kaffe! Men jag lovar härmed att dra ner det till en kopp per dag.
  • Och så var det ju det här med att ha sex vid rätt tillfälle också, men det brukar vi klara rätt bra ;-)
Kom igen nu kroppen! Sista chansen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar