lördag 28 januari 2012

Och så var det dags för mens...

...som vanligt. Lite tidigt, men jag tror ärligt talat att jag hade ägglossning dag 14, inte 15 som FF säger, och då stämmer det ju. Ett försök till hinner vi med i februari innan vi ska träffa läkaren igen. Jag kände mig jättedeppig igår när jag insåg att mensen var på ingång, men jag gick och tränade med en kompis och nu känns det lite bättre. Jag måste komma ihåg hur bra träning känns när man har PMS, det är det enda som hjälper! Det är ju typiskt att PMS:en alltid sammanfaller med att man inser att man inte är gravid den här månaden heller, det gör det liksom 10 gånger värre. Hade man insett att man inte var gravid vid en annan tidpunkt hade åtminstone jag varit i bättre skick att hantera det lite mer balanserat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar