torsdag 21 juni 2012

Ett steg närmare...

Idag var vi på Carlanderska igen för att kontrollera att jag haft ägglossning. Allt såg fint ut och det fanns en liten gulkropp som indikerade att jag haft ägglossning så på söndag är det dags om allt går som det ska. Jag börjar bli fruktansvärt nervös. Det liksom ilar i hela magen och jag kan knappt sitta still.Och det är tre dagar kvar! Själva väntan efter insättningen förra gången var såklart jättenervös den också, men just nu kan jag inte ens tänka så långt,allt jag tänker på är att jag önskar så innerligt att det lilla embryot klarar upptiningen. Ett litet midsommarenbryo kallade barnmorskan det idag, det känns bra på något sätt...

Nu är vi på väg hem till min familj för att fira midsommar och förhoppningsvis kan vi slappna av lite och släppa tankarna på insättningen ett tag. Glad midsommar till er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar