måndag 8 augusti 2011

Aj! Och summering av veckan...

Usch, mensvärk är inte kul! Eftersom det varit en katastrof-cykel så ser jag framåt och hoppas på bättre tur nu i augusti, men aj vad ont jag har idag.

Hur har veckan varit då? Jodå, jag har varit duktig och tränat 3 gånger som jag lovade mig själv (och mer blir det ikväll) och trots att svärföräldrarna är på besök (medför en del godisätande) så tycker jag mathållningen har varit godkänd. Kaffet har det väl gått sådär med, men det är ju en ny vecka nu så nya tag där med...

Jag kunde så klart inte hålla mig borta från webshoppande helt och hållet under veckan så trots att jag sa att det inte skulle bli några fler kosttillskott så köpte jag en burk med e-vitamin. Någonstans läste jag att det är bra för ägg-kvalitén och kvalitetsägg vill man ju ha. Om de kommer nu i veckan så ska jag börja med dem direkt. Tveksamt om de ger någon effekt direkt, men man kan ju hoppas, hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar