onsdag 31 augusti 2011

Nervös väntan

Ja nu finns det inget jag kan göra utom att vänta...igår hade jag fortfarande spottings, idag har jag inte sett något än, men jag är ju inte heller så benägen att kolla ;) Jag har funderat mycket på vad det kan betyda att mina tester var så mörka redan på 10dpo! Efter att ha visat upp dem på FertilityFriend fick jag massor av kommentarer, ingen verkar ha sett så mörka test förut så tidigt så många undrade om jag möjligtvis hade ägglossning tidigare än jag trodde eller till och med är gravid från förra månaden. Jag kände mig ganska säker på att jag hade ägglossning den 20/8, alla tecken tydde på det, men ibland ser man ju vad man letar efter eller? Men ändå, jag tror ändå att det är rätt. Någon föreslog att det kan vara tvillingar, så att mer hCG utsöndras, men det verkar ändå väldigt tidigt för att kunna se en sådan skillnad. Först oroar man sig för att man inte är gravid och när jag väl är gravid så är oron större än någonsin...

Ska man våga sig på en sån där Baby Ticker kanske? Det är nervöst värre att lägga upp något sånt, men det här är ju trots allt en blogg om alla vedermödor INNAN man blir gravid och den nervösa väntan för att se om det är en livskraftig graviditet är en del av det...Dåså, då bestämmer vi det, en ticker blir det, den dyker upp här alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar