fredag 26 augusti 2011

Livmoderknip?

Bild från 'Encyclopedia of Family Health'
Aj! Har lite mystiska knip i stackars livmodern idag. Efter ett och ett halvt års bebisförsök brukar jag inte överanalysera sådana här grejer, jag har däremot lärt mig att varje cykel är unik. Innan jag började försöka bli gravid inbillade jag mig att mina cykler alltid var ungefär lika långa (jodå, jag har oftast ägglossning mellan ca dag 13-17, men det har varit tidigare och senare också) och att jag ALLTID hade samma PMS-symptom. Jag var uppenbarligen inte bara naiv utan även ouppmärksam! Det är helt enkelt alltid olika. En månad har jag ont i brösten redan vid ägglossning och i två veckor framåt, en annan månad har jag inte ont alls. En månad har jag mystiska knip och annan inte. Ibland har jag mycket spottings, ibland nästan inga.

Men ändå, AJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar